Jesteśmy młodą i ambitną agencją turystyczną! Spełnij z nami swój Caucasian Dream!

Wycieczki zorganizowane, wyjazdy indywidualne. Wszystko w jednym miejscu!

Caucasian Dream to małe biuro podróży, które swoją fascynację i miłość Kaukazem chce przekazać innym.

Nasza pierwsza wizyta w Gruzji zaowocowała wielką miłością do tego kraju i rozpoczęła trwającą już kilka lat wielką kaukaską przygodę. Jesteśmy zespołem, który swoją pasję podróżowania i miłość do regionu Kaukazu przełożyło na pracę i organizowanie wycieczek. Od wielu lat jesteśmy obecni w Gruzji i wielokrotnie organizowaliśmy wyjazdy do krajów kaukaskich – Gruzji, Armenii i Azerbejdżanu. Teraz postanowiliśmy poświęcić temu cały nasz czas, zapał i energię (a tej nam nie brakuje) i tak powstało Caucasian Dream.

Naszym celem jest organizacja wycieczek, podczas których uczestnicy będą mieli okazję naprawdę poznać dany kraj, poczuć jego atmosferę, posmakować, mieć możliwość spotkania się z mieszkańcami. Dlatego wycieczki przez nas organizowane obejmują małe grupy (max. 18 osób), które ułatwiają kontakt między sobą i z napotkanymi miejscowymi, podróżowanie i poznawanie kraju. Ważne są dla nas kontakty z lokalnymi mieszkańcami, dlatego w wielu miejscach korzystamy z usług lokalnych małych przedsiębiorców, którzy często są już naszymi przyjaciółmi.

Przebytych kilometrów
Wypraw w góry
Zadowolonych klientów

Wycieczki organizujemy z pasją, tak aby pokazać to co najlepsze, najsmaczniejsze i najprawdziwsze.

Programy wycieczek są bardzo bogate i pozwalają zobaczyć o wiele więcej niż tylko obiekty z listy „must see”. Gwarantujemy poznawanie kraju „od podszewki”, czyli oprócz zabytków pokazując lokalne ciekawostki, bazary, jedząc w miejscowych restauracjach. Program i cena wycieczki są kompleksowe. Zależy nam, aby uczestnicy mogli się całkowicie cieszyć i przeżywać wyprawę, dlatego wszystkie atrakcje, transport i wyżywienie zostały ujęte w cenie wycieczki. Stawiamy na jakość usługi, dlatego możecie być pewni, że oddając Wasze wakacje w nasze ręce będziecie zadowoleni i będziecie chcieli wracać! 🙂

Poznaj opinie naszych klientów

Setki osób zadowolonych z wyjazdu potwierdzają, że kraje Kaukazu to najlepszy kierunek wyjazdowy w 2020 roku!
Zapraszamy na nasz Instagram I Facebook, gdzie można zobaczyć relacje z naszych wyjazdów 🙂
Monika
Super wycieczka w małej grupie, pozwala złapać specyficzną atmosferę tego kraju. Nasza przewodniczka Ania kompetentna i znająca Gruzję „od podszewki” spisała się na 5+ zapoznając nas z zabytkami, kulturą i obyczajami panującymi w tym uroczym zakątku świata. Szczególnie polecam dla miłośników zabytków w stylu romańskim (w dużych ilościach), dla osób zainteresowanych krajobrazami i wspinaczką górską ponieważ nasza trasa wiodła również przez Kaukaz. Nie będą również rozczarowani koneserzy dobrego jedzenia, wszak Gruzja słynie z wybornej kuchni bazującej na naturalnych produktach, którą poznawaliśmy w restauracjach, a nie tylko w hotelowych jadłodajniach. Amatorzy zakupów mogą się zaopatrzyć w oryginalną gruzińską biżuterię oraz mnóstwo innych wyrobów w zależności od upodobań. Mnie się bardzo podobało i planuję powtórzyć wyjazd z Caucasian Dream w tym roku.

Irena Kontny
Określając krótko moje zeszłoroczne wakacje użyłabym słowa "urzekający". To była Gruzja. Kraj daleki, wg mojego mniemania gdzieś w Azji… Sami Gruzini uważają jednak, że przynależą do Europy. Nie wdając się w geograficzne dywagacje – jest to kraj intrygujący. Tam to 200-letnie rosyjskie i sowieckie panowanie nie przerobiło ludzi. Gruzini zachowali swoją tożsamość i zwyczaje. I nadal są dumnym, a jednocześnie bardzo gościnnym narodem. Tych ludzi i ich uroczy kraj mogłam poznać dzięki organizatorowi wycieczki, którym było biuro Caucasian Dream i naszej przewodniczce Ani. Nasza grupa nie należała do typowych turystów, bowiem była mała – coś około tuzina osób. I myślę, że między innymi dzięki temu byliśmy traktowani - indywidualnie, a nie jak to zwykle bywa przy 40 osobach wycieczkach przedmiotowo. Jeździliśmy niewielkim busem zwanym masztrutką po wszystkich regionach Gruzji: od Kartili, przez Kachetię, Imeretię, Samcche-Dżawachetię, Adżarię, po Kaukaz. Oczywiście zwiedziliśmy wiele wspaniałych miast (z stolicą Tbilisi na czele, czy słoneczne Batumi), wiosek i innych zakątków. Poznawaliśmy średniowieczne i współczesne cerkwie, twierdze, skalne miasta, winiarnie... Jechaliśmy Gruzińską Drogą wojenna i spaliśmy w Kazbegi, u stóp majestatycznego Kaukazu. Słuchaliśmy opowieści o historii, zwyczajach i codziennym życiu Gruzinów. A każdego wieczora czekała nas wspaniała uczta. Nasze kolacje to był kilkudaniowy, niezwykle suty posiłek, z licznymi przystawkami. Jedzenie te, to była prawdziwa uczta dla podniebienia. U Gruzinów zwane było „suprą” Rozsmakowywaliśmy się jedzeniem przez 2-3 godziny, popijając go obficie szlachetnym winem. A przy okazji zapoznawaliśmy się ze zwyczajami Gruzinów. Mieliśmy własnego tamadę, czyli mistrza ceremonii, który wygłaszał specjalnie przygotowane opowiadania, czy przypowieści. Co niezwykłe, z czym nigdy nie spotkałam się w zorganizowanych wycieczkach, jedliśmy nie tylko w restauracjach, czy małych knajpkach, ale także tak prywatnie - w domach u Gruzinów. Oni m. in. pokazywali nam jak się robi osławione chinkali, czyli duże pierogi wypełnione mięsem i zupą. Niespotykana była sama organizacja naszej wycieczki. W jej trakcie bowiem nie wydawaliśmy dodatkowych lari (waluta w Gruzji) na wjazd kolejką, zwiedzanie skalnego miasta, degustację wina w winiarni, czy w kawiarni, szybką przekąska z gruzińskiego chleba-placka w trakcie podróży maszrutką , a nawet na pobyt w sławnych termach tbiliskich. Wszystkie te atrakcje, mieliśmy wliczone w koszta. Cóż mogę jeszcze dodać…. W bieżącym roku również zapisałam się na wakacje z Caucasian Dream, które pokaże mi nie tylko Gruzję, ale również Armenię, najstarsze chrześcijańskie państwo świata.

Luty 2017
Małgorzata
 Gruzję miałam ogromną przyjemność poznać dwa lata temu, na cudownej wyprawie, na jaką zaprosiła mnie ekipa Caucasian Dream. Była to najpiękniejsza przygoda mojego dotychczasowego życia. Nie miałam pojęcia, że tak mały kraj, ma tak bogatą historię, tak urokliwe miejsca, tak różnorodne krajobrazy. Zobaczyłam przepiękny Kaukaz, poznałam wspaniałych ludzi tam mieszkających i zupełnie odmienne krajobrazowo wybrzeże Morza Czarnego, gdzie mieni się różnorodnością stylów - znane - chociażby z piosenki Filipinek - Batumi. Nie mniej piękna Kachetia, region który słynie z wspaniałych winnic, a co za tym idzie - win "najprzedniejszych". Każdy zakątek tego kraju ma swoją historię, tradycję, o czym z dumą opowiadają mieszkańcy - ludzie pogodni, gościnni, bardzo życzliwi. A przez wszystkie zakątki Gruzji, ciekawe miejsca prowadziła nas Ania, która swoją pasją zaraziła mnie tak bardzo, że w ubiegłym roku ponownie uczestniczyłam w wyprawie do Gruzji, ponownie z Caucasian Dream. I znowu nowe, ciekawe miejsca, historia przeplatająca się z dniem dzisiejszym, każdy dzień kończący się wspaniałą ucztą dla podniebienia w gruzińskich restauracjach, przy dźwiękach gruzińskiej muzyki. Żeby zrozumieć to zauroczenie, trzeba tam po prostu być. Do zobaczenia w Gruzji.

Marzec 2017
Jola
Spełnione marzenie . Podróż życia. Wspaniałe wakacje i cudowny wypoczynek. Przepiękne krajobrazy i pogoda o jakiej u nas marzymy. A przede wszystkim Ludzie- życzliwi, radośni, przyjacielscy, chcący pomóc nawet jak nie prosimy. GRUZJA -  kraj, który mnie urzekł i oczarował do tego stopnia, że po raz trzeci zamierzam spędzić tam urlop. Kraj niewielki powierzchniowo, ale wielki historią, przepiękną przyrodą i krajobrazami – od wysokich, majestatycznych gór do wybrzeża morskiego z pełnymi życia bulwarami. Piękno przyrody, zabytki, gwar miasta, które nigdy nie zasypia, no i te SUPRY- przepyszne jedzenie, wino, tańce, rozmowy i toasty wygłaszane przez Tamadę- wszystko to zapewniło nam biuro podróży Caucasian Dream, które szczerze polecam.